Nærare krav til dokumentasjon og rapportering ved del- og sluttutbetaling er omtalt i tilskotsbrevet.
For fleirårige og større prosjekt kan det vere aktuelt å be om utbetaling undervegs i prosjektperioden. For eittårige og mindre prosjekt skal oppmoding om utbetaling helst skje etter at prosjektet er avslutta.
Delar av tilskot kan utbetalast etter kvart som du godtgjer framdrift i gjennomføringa av tiltaket og rapporteringa er godkjend.
Minst 25 prosent av tilskotet blir halde tilbake til tiltaket er gjennomført og ein sluttrapport og sluttrekneskap er godkjend.
Sende rapport
Dersom du får innvilga tilskot, skal du sende ein rapport om måloppnåing, og bruken av tilskotet saman med utbetalingsførespurnaden. Nærare krav til dokumentasjon og rapportering ved del- og sluttutbetaling er omtalt i tilskotsbrevet.
Landbruksdirektoratet har laga rapporteringsskjema som er obligatoriske å leggje ved den digitale utbetalingsførespurnaden for del- og sluttutbetaling:
Mal for rapporteringsskjema for tilskot til eingongs-/investeringstiltak
Sende utbetalingsførespurnad
Vilkåra for å få betalt ut tilskot må vere oppfylte for at utbetalingsførespurnaden kan sendast inn.
Du kan sende utbetalingsførespurnaden digitalt via Altinn slik:
- Logg deg inn i altinn.no.
- Vel kven du skal representere (føretak eller privatperson).
- Vel «Alle skjema» og søk fram skjemaet som du skal registrere utbetalingsførespurnad for
- Vel «Start teneste» og eventuelt «Vidare»
- Klikk på den blå knappen «Registrer utbetalingsoppmoding» under søknaden.
Brukerveiledning for søker i Altinn – digital utbetalingsanmodning
Når saksbehandlaren har behandla utbetalingsførespurnaden din, får du tilsendt svarbrevet i Altinn eller Digipost. Det blir sendt eit varsel til kontaktinformasjonen som er ført opp på søknaden.