Utfylling av søknaden
Grunnopplysninger
I denne seksjonen skal du gi opplysninger om deg, slike som navn, kontaktinformasjon, kontoinformasjon, hvor og når slaktingen er utført, samt opplysninger om eventuell leieslakt.
Navn
I dette feltet skriver du navnet på den som søker. Slakteriet som du søker på vegne av, skal oppgis med sitt fulle navn, for eksempel «Stensaas reinsdyrslakteri AS».
Kontaktinformasjon
I feltene «adresse», «postnr.», «sted» og «e-postadresse» skal du oppgi din kontaktinformasjon. Det er viktig at opplysningene i disse feltene er korrekte. Landbruksdirektoratet bruker e-postadresse/postadresse til å sende vedtak om tilskudd til deg.
Organisasjonsnummer og kontonummer
I feltene «organisasjonsnummer» og «kontonummer» oppgir du organisasjonsnummer og kontonummer som tilhører den som søker om tilskudd. Tilskuddet vil bli registrert på det organisasjons- og kontonummeret som du har oppgitt i søknaden. Du må kontrollere at opplysningene i disse feltene er korrekte for å unngå forsinkelser og feilutbetalinger.
Dato for slakting
I feltene «slakt i … måned … år» skal du oppgi når slaktingen er utført. Dette er viktig for at forvaltningen skal kunne foreta riktig kontroll av slakterapporten mot antall rein det søkes tilskudd for.
Opplysninger om leieslakt
I dette feltet oppgir dere hvem dere slaktet reinen for. Dette gjør det lettere for oss å kontrollere antall rein i slakterapporten som er tilknyttet søknaden, mot antall rein i søknader om frakttilskudd fra dem som har bekostet frakt av reinen.