Til hovedinnhold

Dette er QA

Felles veileder for alle tilskuddsordninger

Innhold på siden:

3. Innsending av søknaden

Før du sender søknaden til oss, må du sjekke at alle opplysninger i søknaden er riktige og stemmer overens med eventuelle vedlegg. Det er du som er ansvarlig for å gi riktige opplysninger i søknaden. Feil eller mangelfulle opplysninger kan føre til avkortning (reduksjon) av tilskuddet, se punkt 4.2.

Søknaden er levert innen fristen hvis den er postlagt før fristens utløp. Det betyr for eksempel at søknaden må være  

  • sendt via e-post innen kl. 23:59 eller 
  • poststemplet samme dag som fristen hvis søknaden sendes på papir. 

Dokumentasjon som kommer inn etter søknadsfristen blir ikke lagt til grunn i søknadsbehandlingen.

Hvis du sender søknadsskjema og vedlegg elektronisk, må du passe på at vedleggene ikke er kryptert eller beskyttet av passord.

Fant du det du lette etter?